Kesätreenejä ja kurvikuvia!

Treenit kulkee taas ihan törkeen hyvin ja keho reagoi treeniin loistavasti.

 Sen jälkeen, kun olin sen reilun kuukauden siinä hirveässä lenssussa, oli salin alottaminen ihan suoraan sanottuna hanurista. Ei se takia, etten olisi halunnut mennä salille, vaan sen takia, että kuntoni oli romahtanut aivan täysin. Mikä sitten söi automaattisesti myös motivaatiota. Myös poskiontelontulehdukseen vedetty antibiootti ja siitä aiheutunut pöhö, tekivät sen, ettei kroppa tuntunut omalta ja ekat treenit menivät siinä, kun yritin salilla vältellä peiliin katsomista. 😀

Juuri ennen kipeäksi tuloani olin päässyt erittäin hyvään putkeen ja tuloksia tuli ja rauta nöyrtyi.  Nyt ollaan taas pääsemässä takaisin siihen pisteeseen. Yhtenä päivänä vedin 10 sarjan pyramiditoistot facepullia niin raivolla, että vasta kotona huomasin, että käteni olivat aivan palaneet.  😀

Kun treeni kulkee hyvin, myös ruokavalio on ollut kunnossa ja yhtään ns. fuskaamisia tai ylilyöntejä ei ole sattunut. Huomaa, kuinka nämä kaksi luovat yhdessä vahvan symbioosin.

Mulla on salilla oma alter ego. Salilla olen voittamaton ja itsevarma. Kukaan tai mikään ei voi pysäyttää mua. Se on mun itsekehittämä tapa tsempata itseäni ja saada aikaan maksimaaliset treenit. 

Oikeassa elämässä en ole niin itsevarma, mitä salilla olen. Kuulostaa varmasti todella hassulta tuollainen alter ego.. mutta kannattaa kokeilla. Kuvittelet olevas pahin mo**er fu**er, mitä maanpäältä löytyy! 😀 

 

 

Nyt kun kelit on alkanut lämpiämään, on erittäin tärkeetä pitää huolta kehon nestetasapainosta. Juokaa, juokaa, juokaa sitä vettä. Ja te, ketkä liikutte paljon ja jos ootte samanlaisia kuin minä ja hikoilette jo siellä pukkarissa kuin pieni sika, niin on vielä tärkeämpää pitää suolatasapaino kunnossa. Itselläni on myös todella matala verenpaine, eli pyörryttää helposti ja päätä huimaa aina jos nousen liian nopeasti vaikka sohvalta ylös. Myös treeneissä/treenien jälkeen alkaa helposti huippaamaan jos suolat ei oo balanssissa. Eli en todellakaan nirsoile suolan kanssa, kun teen ruokaa ja lisään 1g suolaa myös ennen treeniä latariin, kesken treenin juotavaan bcaa:han ja vielä palkkariin. Eli paljon liikkuvan ihmisen ei todellakaan tule noudattaa keskimääräisiä suolantarvesuosituksia. Mielummin kannattaa kuunnella kehoaan, kuin sokeasti syödä suositusten mukaan. 🙂

 

IMG_20140519_131646 IMG_20140518_191745 – Kopio IMG_20140519_092722-1

IMG_20140519_092707
Säälittävää 😀

IMG_20140522_105801 IMG_20140523_085456 IMG_20140523_085925

IMG_20140524_080146 

 Jotta välttyisin sen suuremmilta kolhuilta, mun on nyt (viimeistään), alettava panostaan enemmän myös lihashuoltoon ja palautteluun.

Käveltyä on tullut nyt paljon enemmän tän uuden kodin sijainnin vuoksi. Minä, kuka karsastan kaikkea hyötyliikuntaa kävelin jopa ripsihuoltoon keskustaan Liisan luoksen. 😀 

Myös nää kelit tekee sen. Ei tälläsillä ilmoilla vaan pysty kykkimään kotona. 

Hommasin myös putkirullan. Vihdoin! 

IMG_20140518_195907 IMG_20140518_195837 IMG_20140518_195852

 

mutta sitten tapahtui tämä…

 

Moldiv_1400432200822

 Putkirullaus ja staffi ei oikeen ollutkaan hyvä yhtälö. 😀

 

Ruokajuttuja

IMG_20140520_195548

IMG_20140520_200139

IMG_20140520_195858 IMG_20140520_200604 IMG_20140520_202006 IMG_20140520_202053

 

IMG_20140522_202147 IMG_20140522_204336

IMG_20140522_204402

IMG_20140525_174809IMG_20140525_175207

IMG_20140525_175117 

 Tää kuumuus tekee mulle sen, että ruokahalu ei oo entisensä. Varsinkin lämpimät ateriat tökkii välillä tosi pahasti. Salin jälkeen yleensä syön ruokaa noin tunnin, jos aikataulut antaa periksi, kun ei meinaa vaan maistua. Eli nyt jos koska olis ihan täydellistä laihduttaa. 😀 

Muuuutta massis jatku vielä pitkälle suveen…

 

Liisasta vielä sen verran, että se lupaili taas kaikkia hyviä kesätarjouksia teille mun lukijoille!

Eli kun mainitsette mun blogin Health’s Kitchen tai ihan vaan, että Pauliinan blogi, niin Liisa tietää mistä on kyse ja pistää tarjoukset tulille.

 

Tarjoukset: 

– Uudet volyymiripset 100€ (Norm. 139€)

– Vaihtohuolto klassisista ripsenpidennyksistä volyymiripsiin 61€ (Norm.70€)

– Ripsihuollon/uusien ripsien yhteydessä kulmien värjäys + muotoilu 11€ (Norm. 16€) 

 

Suosittelen lämpimästi myös tuota kulmien muotoilua ja värjäystä. Tuo kauniin loppusilauksen kesälookkin ja muuta meikkiä ei juuri enää tarvitse koko kesänä. 🙂

Myös siskoni menee taidokkaalle Liisalle laittamaan itselleen ripset sekä kynnet tulevia häitään varten. Postaile niistä sitten lisää, kun on ajankohtaista. 🙂

 

IMG_20140520_154328

 

Tässä vielä niille, ketkä eivät ole tutustuneet volyymiripsiin. 🙂

 

IMG_20140525_171833

IMG_20140525_172048

IMG_20140525_171919 IMG_20140525_171934 IMG_20140525_171955 IMG_20140525_172008 IMG_20140525_172151

Moldiv_1398364170673 

 

 

 

 

Patu

www.pauliinaolivia.fi

3 vastausta artikkeliin “Kesätreenejä ja kurvikuvia!”

  1. Näytät kyl huikeen hyvältä! t. kurveista kateellinen lättäpylly :D.
    Mieki meinasin siirtyy normi pidennyksistä volyymeihin, on niin nätit :).

    • Kiitos! 😀 Kyykkyä, kyykkyä vaan sitten 😀

      Joo, nää on tosi freesit, suosittelen. <3

  2. Tuo suolajuttu on ihan totta. Kaikkien pitäis opetella kuuntelemaan sitä kroppaa eikä vain sokeana uskoa kaikkia suosituksia. Oma kroppa kun voi toimia aivan eritavalla….

    Hyvin sulla sujui tuo putkirullailu 😀 mut on kyllä oikeesti tosi hyvä vempele lihashuoltoon 🙂

    http://outinfitness.fitfashion.fi/

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta