Paras vatsalihasliike evör!

Tarvitset: ylätaljan ja köyden

IMG_4354

Asetu laitteeseen näin. Eli ihan kertakaikkisen väärinpäin mitä normaalisti laitteessa tulisi olla jos treenaisi selkää. Ota köysi ja laita se hartioillesi. Ala rutistamaan vatsalla alaspäin. Selkään pitää tulla pieni kaari, älä siis rutista selkä täysin suorana.

IMG_4360

IMG_4358

Keskity aina siihen lihakseen jota treenaat. Tämän liikkeen pitääkin polttaa. Keskity vatsalihaksiisi ja älä lopeta ennen kuin poltto tuntuu. Liike on siis variaatio perinteisestä robe cruchista. Eli idea on sama. Itse koin vaan vieläkin paremmaksi tuon version.

Sitten kaikki rutistelemaan! Varokaa vaan ettei pääse paukku samalla. 

Patu

www.pauliinaolivia.fi

2 vastausta artikkeliin “Paras vatsalihasliike evör!”

  1. Paras on mun mielestä negatiivinen leuanveto -liike. Eli jakkaralla ylös tankoon leuka tangon yläpuolella ja siitä jalat koukussa alas niin hitaasti kuin pääsee. Ei tarvii räkänauraa seuraavana päivänä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta